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お申込み

本サイトにて、制作依頼フォームからご依頼お願い致します。

Please submit your request using the production request form on this website.

Payment

お支払い

ヤマト運輸株式会社 宅急便コレクト、佐川急便株式会社 e-コレクト、PayPal(クレジットカードによるオンライン決済)のご利用となります。

Yamato Transport Corporation TA-Q-BIN Collect, Sagawa Express Corporation e-Collect, and PayPal (online payment by credit card).

Delivery

お届け

ご注文を頂いてから縫製を開始する受注生産の形を取っていますので、通常ご注文を頂いてからの工場出荷目処は2週間~3週間程です。
刺繍やシルクスクリーンプリントなどのカスタマイズを施される場合にも、別途お時間を頂くことがございます。
詳しい内容はお問い合わせください。

Since we take a make-to-order production system, it usually takes about two to three weeks to ship from the factory after receiving an order.
Customization such as embroidery or silk screen printing may require additional time.
Please contact us for more details.

Returns and exchanges

返品・交換

返品・交換については、上部メニューよりキャンセルポリシーをご覧ください。

For information on returns and exchanges, please see our Cancellation Policy from the menu at the top.

Assurance

保証

不良品 (汚れ、ほつれ、傷など) は交換致します。
運送中の事故の場合運送会社の保障にて対応致します。

Defective items (stains, loose pieces, scratches, etc.) will be replaced.
In the event of an accident during shipping, the shipping company’s warranty will apply.

Notation size notes

表記サイズの注意事項

サイズ表記はあくまでもパターン(型紙)の寸法ですので、実際の製品の寸法は、生地の種類により数cmの誤差が生じる場合があります。
また、洗濯方法によっても、寸法変化が起きる可能性もあります。

The size indications are only the dimensions of the pattern (pattern paper), so the actual product dimensions may vary by a few centimeters depending on the type of fabric.
Also, there is a possibility of dimensional changes depending on the washing method.

株式会社モンスター
代表者 草桶 嘉之

2022年8月1日制定

Monster Inc.
Representative Yoshiyuki Kusaoke

Established on August 1, 2022

Delivery service

配送業者

ヤマト運輸株式会社

Yamato Transport Co.

Delivery charges by region

地域別配送料

Tokyo, Kanagawa (Yokohama, Kawasaki), Chiba, Saitama (Saitama), Ibaraki, Gunma, Tochigi, Yamanashi, Shizuoka, Nagano, Niigata, Fukushima, Miyagi (Sendai), Iwate, Yamagata, Akita, Aomori, Osaka, Kyoto, Hyogo (Kobe), Nara, Shiga (Otsu) Wakayama, Mie, Aichi (Nagoya), Gifu, Toyama, Ishikawa (Kanazawa), Fukui (Tsuruga), Okayama, Hiroshima, Tottori, Shimane, Yamaguchi, Kagawa (Takamatsu) Tokushima, Ehime (Matsuyama), Kochi, Fukuoka, Saga, Nagasaki, Oita, Kumamoto, Miyazaki, Kagoshima
600 yen (tax excluded)
Hokkaido (Sapporo)
1,200 yen (tax excluded)
Okinawa
1,800 yen (tax excluded)

International shipping

海外への配送

弊社では、海外への配送は承っておりません。

We do not offer international shipping.

株式会社モンスター
代表者 草桶 嘉之

2022年8月1日制定

Monster Inc.
Representative Yoshiyuki Kusaoke

Established on August 1, 2022

Returns and exchanges eligible items

返品・交換の対象となるもの

対象は商品お届け後、7日以内の場合に限ります。
■弊社負担の対象
・不良品 (汚れ、ほつれ、傷など)
・弊社不手際による過失の場合
上記の場合、返送料金は弊社負担となりますので、お手数お掛け致しますが、まずはご一報ください。

The product is eligible only if it is within 7 days after delivery.
Subject to our responsibility
Defective products (stains, fraying, scratches, etc.)
In the event of our company’s negligence
In the above cases, the return shipping fee will be borne by our company.

Items not eligible for return or exchange

返品・交換の対象とならないもの

・注文を間違えた
・サイズが合わない
・一度でも着用したもの
・お客様の過失による汚れや傷が生じた商品
・特別な理由無く、返品・交換期限を過ぎた商品
・刺繍や裾上げ等の後加工を施した商品

∙ I made a mistake in my order.
∙ Wrong size
∙ Items that have been worn even once
∙ Items that are stained or damaged due to the customer’s negligence
∙ Merchandise that has been returned or exchanged after the return/exchange period without any special reason
∙ Items that have undergone post-processing such as embroidery, hemming, etc.

Conditions for returns and exchanges

返品・交換の条件

商品をお届けしたままの状態で、入っていたビニール袋や付属品の欠損が無いようにしてください。
まずは、弊社にメールまたは電話にてご一報の上、商品をご返送ください。

Please make sure that the product is in the same condition as it was delivered and that the plastic bag it came in and any accessories are not missing.
First, please inform us by e-mail or phone and return the product to us.

Return address

ご返送先

株式会社 モンスター
〒915-0061 福井県越前市堀川町4−36
Tel. 0778-23-1211
AM8:00~PM5:00(年末年始・夏季休暇及び土・日・祝祭日を除く)

MONSTER Co., Ltd.
4-36 Horikawacho, Echizen-shi, Fukui-ken 915-0061, Japan
Tel. +81-778-23-1211
8:00 AM to 5:00 PM (except for year-end and New Year holidays, summer vacation, and Saturdays, Sundays, and national holidays)

株式会社モンスター
代表者 草桶 嘉之

2022年8月1日制定

Monster Inc.
Representative Yoshiyuki Kusaoke

Established on August 1, 2022

Warranty details

保証内容

商品のお届け後も、お客様とご連絡を取り合い、ご使用時に何も問題がなかったか確認し、ご満足いただけるよう努めております。
下記のような内容について、ご対応致します。
・寸法直し(丈詰めに限る)
・ご使用によるほつれの修繕
・ボタン紛失による修繕
その他のご相談は、お気軽にお問い合わせください。

After delivery of the product, we will keep in touch with you to make sure that nothing went wrong during use and that you are satisfied with the product.
We will respond to the following items.
∙ Fixing the size (limited to the length of the garment)
∙ Repair of fraying due to use
∙ Repair of lost buttons
Please feel free to contact us for any other inquiries.

株式会社モンスター
代表者 草桶 嘉之

2022年8月1日制定

Monster Inc.
Representative Yoshiyuki Kusaoke

Established on August 1, 2022

Get in touch with “SAMUE”

運営会社 / 株式会社 モンスター

〒915-0061 福井県越前市堀川町4−36

0778-23-1211

info@monster1949.co.jp

URL / https://monster1949.co.jp

Face book / @garment.manufacturer.monster

Instagram / @monster_garment

Management / MONSTER Co., Ltd.

4-36 Horikawacho, Echizen-shi, Fukui-ken 915-0061, Japan

+81-778-23-1211

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Instagram / @monster_garment

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